merav 2 תגובות

מנהל מוצר לתחום הקישוריות:

היעד– לפתח את תחום הקישוריות לכדי:

  1. תחום הקישוריות כיחידת רווח המייצרת הכנסות ונמדדת ע"פ רווחיות
  2. היקף העבודה גדל ודורש ניהול מוצר מלא
  3. שאיפה לבניית  שת"פים נוספים לפחות והרחבה משמעותית של הפעילות

הפרופיל הרצוי:

ניסיון בתפקיד של ניהול מוצר outbound  – או ניהול פרויקטים אצל לקוחות.

30% ויז'יונר בעל תפיסה אסטרטגית והבנה עסקית  ו- 70% ניהול פרויקטים, ביצועיסט

מנהל עם גישה טכנולוגית – שיושב על השוק ולומד את המגמות, את הכיוונים מאידך הוא מכניס ידיים ועוסק בפרטי הפרטים של המלאכה.

יצירתיות בגיבוש פתרונות טכנולוגיים לפערים שעולים מהשטח

הסתכלות והבנה של התחום ולאן הוא הולך

ניסיון מתחום – מערכות מולטימדיה/ אפליקציות של משתמשי קצה

חברות B 2 C, ניהול פרוייקטים מורכבים – יתרון משמעותי

עבודה אינטנסיבית עם ממשקים וספקים חיצוניים

 

תחומי אחריות: 

  • א. 70% – ניהול פרוייקטים ומוצרים בתחום הקישוריות
  • ניהול פרוייקטי פיתוח מרגע ייזומם ועד ליישומם
  • אחריות וניהול מלא של מוצר טכנולוגי על כלל ההיבטים שלו
  • הטמעה וניהול שגרות עבודה מול כלל חטיבות הארגון
  • אחריות על גאנט הפרויקט לרבות הרמת דגלים אדומים ותעדוף משימות.
  • ניהול אינטגרטיבי של מידע – איסוף מידע וניתוח ממקורות שונים וזיקוק המידע לכדי התובנות הרלוונטיות לפרויקט. הפקת דוחות ארגוניים ומדידה שוטפת של התחום.
  • העמקת הידע והתמחות בתחומי הפרויקטים לצורך קידומם ויישומם.
  • ניהול אינטגרטיבי של כל ממשקי הפרויקט והנעתם
  • מעורבות ותמיכה בפרויקטים חוצי ארגון –חלק מצוות עבודה
  • ניהול מלא של גרסאות מוצר לרבות אפיון דרישות, ליווי תהליך הפיתוח, ליווי צוות ה- QA, תקשור והטמעה פנימית וחיצונית
  • זיהוי פערים וצרכים טכניים במוצר ופיתוח יכולות טכנולוגיות ומענה מותאם
  • ניהול הקשר עם ספקים רבים ומגוונים (עיצוב, תוכנה, חומרה, פרסום ועוד).
  • טיפול בלקוחות קצה ובדילמות שעולות באמצעות הפעלת ממשקים
  • הובלת קמפיינים לתקשור ושיווק המוצרים ופתרונות הקישוריות של הארגון
  • עבודה שוטפת עם אגף מערכות המידע בארגון- כתיבת מסמכי אפיון, סיוע בבניית ארכיטקטורת התהליכים ושיפור תהליכי איסוף ושימוש בדאטה
  • עבודה שוטפת עם השיווק הדיגיטלי- בניית קמפיינים, ליווי מהלכים משותפים בדיגיטל, מינוף היכולות בתחום הדיגיטל

 

  • ב. 30% קידום ופיתוח עסקי
  • העלאת תוכניות פעולה אפשריות ולקיחת חלק ביישומם
  • בניית תהליכים בראיית לקוח וחיזוק חוויית המשתמש במוצרים הרלוונטיים
  • זיהוי הזדמנויות בהן ניתן לשלב את התחום במסגרת העשייה הארגונית- ראייה רחבה של המהלכים בחטיבה ובארגון
  • קידום המוצר והגדלה משמעותית של היקף המשתמשים- ניהול P&L מלא של התחום
  • ניטור שוטף של מגמות השימוש, צרכים חדשים בקרב הלקוחות ובקרב הארגון ובניית מענה
  • פיתוח פיצ'רים ומוצרים חדשים במסגרת פלטפורמת הקישוריות של הארגון
  • יצירת שיתופי פעולה עם חברות וגופים מגוונים למינוף יכולות התחום
  • זיהוי מגמות של השוק, שינוי התכנון וגיבוש תוכנית פעולה במידת הצורך

מיומנויות ותכונות אישיות מקצועיות

  • יכולת ירידה לפרטים במקביל לראיית מאקרו
  • הבנה אנליטית חזקה ויכולת עבודה עם בסיסי נתונים מורכבים
  • ניסיון בעבודה עם מנעד רחב של בעלי תפקידים החל מהנהלה בכירה ועד לאנשי שטח
  • יכולת ניהול מו"מ
  • יכולות מסחריות
  • יכולת למידה מהירה
  • יכולות ניהול פרויקטים עם ריבוי ספקים וממשקים
  • עמידה בלוחות זמנים הדוקים ותעדוף משימות
  • יכולת למידה עצמית
  • יכולת ניהול תהליכים מורכבים
  • שיטות עבודה סדורות והקפדה על פרטים
  • מסירות ואיכפתיות גבוהות מאד ויכולת התמודדות עם עומסים
  • יצירתיות ויוזמה
  • יכולת מוכחת בעבודת ממשקים איכותית ומקצועית ובניהול ממשקים בוגר, אפקטיבי ומעצים
  • יכולת אנליטית מוכחת לניתוח, בקרה והסקת מסקנות
  • מיומנויות בינאישיות גבוהות מאוד
  • ראיה אסטרטגית
  • בטחון עצמי ואסרטיביות לצד אינטליגנציה רגשית גבוהה
  • יכולת ניהול עצמאית ובצוות
  • יכולות ניהול משימות מורכבות וניהול מתודולוגי
  • יכולת פישוט של דברים מורכבים

 

— 2 Commentts —

  1. שלום רב,
    שמי סיון מנחם והייתי שמח להציע מועמדות למשרה זו.
    מגיע דרך גיורא הלוי.
    זמין בנייד 0524518134

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.